Doorgaan naar hoofdcontent

Zo leuk om met macramé te werken!

Er heerst een macramé gekte op het moment 😃 Het is al een heel oude techniek, maar nu weer erg populair.

Wat is macramé eigenlijk? Macramé is een handwerktechniek verwant aan kantklossen, die bestaat uit het knopen van draden zodat een patroon verschijnt. Deze draden worden met de hand geknoopt. 

De veerhangers, engeltjes, Kerstbomen, Kerstballen en sleutelhangers zijn nu niet weg te denken. Oh en natuurlijk de bijtringen niet te vergeten! 

Ook ik ben aangestoken, het is ook zo leuk om te doen, al is het "borstelen" wel even een klusje hoor 😅

Dit heb ik tot nu toe geprobeerd/gemaakt. Alleen de sleutelhangers lukt me nog niet, al die knopen!! 🙈

Uiteindelijk maak ik ze netjes en in 3 verschillende kleuren, dan nog even mooie foto's maken en daarna komen ze in mijn webwinkel! Als het zover is, geef ik een seintje....

Groetjes, Irene



Reacties