Doorgaan naar hoofdcontent

De macramé versieringen - ornamenten staan in de webshop!

 Joepieeeee, het is me gelukt! Het koste me wel wat moeite, maar dan heb je ook wat! Best lastig die macramé knopen haha, maar ze zijn echt zo leuk geworden! Ik heb nog lang niet alles af, maar deze heb ik al en zijn te koop in mijn webshop Create4joy

Ik heb nu
1. de Kerstbomen kerstversiering met een houten ster - Christmas ornament.
2. ringhangers met een sneeuwvlokje- Snowflake ornament.
3. sleutelhanger of voor aan je tas met een houten kraal, Boho stijl - Keychain.
4. engeltje met vilt vleugels.
5. Bee (happy) hanger met hout en siliconen kralen.
6. Poppetje, een meisje/vrouw met lang haar en een hartje van hout.

De laatste vind ik zelf erg schattig.
Ze zijn leuk om jezelf te trakteren, maar ook als klein presentje - cadeautje om weg te geven.
Ik heb de kleuren, naturel, taupe en oudgroen gebruikt.

Wil je meer lezen en de prijzen zien? Create4joy

Ook ben ik erg benieuwd wat je ervan vindt, commentaar positief of opbouwend kritiek is welkom!

Create4joy

Reacties