Doorgaan naar hoofdcontent

Cadeautjes, Happy Boeddha en een (knuffel) beertje

 Ik zou nog een paar artikelen laten zien en het zweet staat op mijn voorhoofd 😉 Ik heb nog meer nieuwe artikelen! Al staan er nu nog maar 2 live, wilde ik je deze 2 alvast met je delen.

Een beertje van hout met een strikje in een pergamijn loonzakje met de tekst; Een knuffeltje voor jou.
Het zakje is afgesloten dmv een splitpennetje. Het strikje en pennetje kunnen in 6 kleuren.En een Happy Boeddha cadeautje. De Boeddha zit samen met gedroogde rozenblaadjes in een glazen potje en aan het potje zit een label met de tekst; Geluk, blijheid, succes, welvaart en voorspoed.

Maar eerst nog wat "oude" artikelen als vervolg op mijn vorige blog.

Een potje You're so sweet gevuld met snoephartjes, keuze uit 6 kleuren.
Een verjaardagskaart van handgeschept papier met een lakzegel en 3 kleine droogbloemetjes.
Incl. een bruin kraft envelop.
Voor meer info en/of bestellen: Create4joy




Dit was het wel weer even voor vandaag. Tot de volgende post! 👋

Reacties