Doorgaan naar hoofdcontent

Het is een feit, de eerste artikelen staan live! 🥳

 Woop Woop 😃 Er staan zowaar 33 artikelen in de shop! 

Ik ben begonnen met wat kaarten en een paar cadeautjes. 
Voor de kaarten heb ik linnenkarton en handgeschept papier van Khadi gebruikt. Met daar wat leuke teksten, droogbloemen en/of wax zegels op. Met een pergamijn loonzakje of een envelop. En bij de cadeautjes heb ik wat met snoephartjes staan, een vaasje en sleutels. 
Hieronder een paar voorbeelden, in mijn volgende Post weer een paar of bekijk ze gelijk allemaal in mijn webwinkel Create4joy
Stay tuned!

Grijs kraft envelopje met een mintgroen kaartje en wax zegel met een hartjeLinnenkarton met een pergamijn zakje en bladgoudHandgeschept papier met envelop, mintgroene wax zegel en gouddraadKhadi papier, lint van zijde, droogbloemen en wax zegel in het abrikoos en zalmBruin zakje met rosé letters en snoepjesWit zakje, champagne letters, brons splitpen en snoepjesThe key to...vintage koper sleutel met tassel op een kaart

Create4joy

Reacties

Populaire post

Peg dolls angel - kegelpoppetjes engeltje

 Als je er eenmaal aan begint......  😁 Ik heb nu engeltjes gemaakt. Je kunt kiezen voor een mannetje of vrouwtje en met of zonder bloemetjes. Verkrijgbaar in mijn webshop Create4joy