Doorgaan naar hoofdcontent

Wat kun je verwachten...

 Bij Create4joy!

Heel veel haha 😉 In elk geval een beetje zoals de artikelen in mijn "oude" shop Joy@home, maar dan net wat anders. Ik wil nu oa. met handgeschept papier, lakzegels, droogbloemen en zijden linten gaan werken. Ook heb ik nu de middelen om kalligrafie te gebruiken, met Iron-on zakjes en hout te bewerken. Vinyl om bijvoorbeeld flesjes en potjes mee te personaliseren. Een hele klus, maar erg leuk om mee bezig te zijn en dat ik het hopelijk snel in mijn shop kan gaan plaatsen. Hier alvast een paar voorbeelden:

kalligrafie op handgeschept papier dichtgebonden met een zijde lint en een lakzegelmaterialen bij elkaar, lakzegels, droogbloemen, linten en papiersoorten

etui met iron-on tekstbundel van geschept natuur papier met kalligrafie tekst en een lint van zijde

Wil je op de hoogte blijven, schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief, of volg me via een social media weg of natuurlijk via deze Blog 😁 Voor meer info: Create4joy


Reacties

Populaire post

Peg dolls angel - kegelpoppetjes engeltje

 Als je er eenmaal aan begint......  😁 Ik heb nu engeltjes gemaakt. Je kunt kiezen voor een mannetje of vrouwtje en met of zonder bloemetjes. Verkrijgbaar in mijn webshop Create4joy