Doorgaan naar hoofdcontent

Create4joy heeft haar deur op een kier....

Welkom in mijn nieuwe webwinkel.
Kom maar verder hoor, de deur staat voor je op een kier om even een kijkje te nemen.
De werklui zijn nog hard aan het werk met de inrichting, dus let niet op de kale ruimtes en de unfinished business😊
Voordat ik groots kan openen is het nog een tijdje zwaar ‘work in progress”.
Er staan weliswaar nog geen artikelen, maar blijf me bezoeken, of volg me op social media want elke week zal er meer te zien zijn. Kortom, stay tuned!
Irene | Create4joy
Opening homepage Create4joy webshop cadeautjes

 

Reacties

Populaire post

Peg dolls angel - kegelpoppetjes engeltje

 Als je er eenmaal aan begint......  😁 Ik heb nu engeltjes gemaakt. Je kunt kiezen voor een mannetje of vrouwtje en met of zonder bloemetjes. Verkrijgbaar in mijn webshop Create4joy